سلام...

به به میبینم که همه با من شوخلوخشون گرفته...ببینم کی گفته من میس مارپل ثانی هستم؟...( چون شکلکشو اینجا نداره بی زحمت خودت یه ابروتو ببر بالا جای من....)
اولندش دست گلتون درد نکنه نظرات خوب و محبت امیزتون رو برام گذاشتید...
دومندش...اخه ببم جان...حالا من نه خانم مارپل...چطوری بفهمم کی برام پیغام گذاشته...
یکی که نماینده استقلال یا شایدم هیتلر است...با اسم اس اس نظرات خوبشونو برام میذارن هر دفعه هم کلی زحمت میکشند و ایراد و اشتباهاتم و بهم گوشزد می کنند...(چون اینجا گل نداره یه   دسته گل و تو ذهنت تصور کن تقدیم به جناب  اس)...(ولی خیلی بدی یادت باشه...اخرشم دستور پخت سوپ قورباغه رو بهم ندادی...)بعدشم میگن چون میخوام شناخته نشم از اسم اس اس استفاده میکنم...(ولی اجه راست میجی خودشو معرفی کن...)
یکی دیگه از دوستان که قبول زحمت کردند و نظر ارزشمندشونو برام گذاشتند...خودشون را جناب دوست معرفی کردند...تازشم ایمیل ادرسشونو هم برام گذاشتند...و چون من دیدم حیفه دیگران و از دیدن چنین ایمیل ادرسی محروم کنم در نتیجه ایمیلشونو میدم بهت که اگه خواستی تو هم بهشون میل بزنی:khodet_midounei@x.com .....
و نفر سوم دوست عزیز و گرانقدر بنده    جناب     ت   که پس از اظهار نظر عشق انگیز روح انگیزشون    ...بازم خودشونو معرفی نکردند...(یه دسته گل خوشگل رز هم تقدیم به جناب ت بخاطر احساسات قشنگشون)
فقط مگه من دستم به اونی که منو میس مارپل معرفی کرده نرسه...اخه من دخمل به این خوفی دلت میاد اذیتم تونی؟(یک قیافه مظلوم جگر سوز و بیار جلو چشت ...یعنی منم)
ولی با تمام این حرفا و شوخلوخایی که کردم...دست تک تکتون درد نکنه با این نظرات خوب و دلگرم کننده ای که برام میذارین و خوشحالم میکنید...
با   هر اسم  و مشخصه ای که هستید و هر ایمیل ادرسی که دارید...هر جای دنیا که باشید...دوستتون دارم...
الهی همیشه شاد... 
و
خرم...
و
سربلند باشید...