شب یلدا ...

امشب
( اول بسم الله پارازیت ... چون فردا شب ... شب یلداست و چون من فردا از صبح میرم بیرون و معلوم نیست کی بیام و چون حتما میخوام شب یلدام و باهات قسمت کنم... امشب حرفای فرداشبم و بهت میزنم ... میخوای یه کار دیگه کن ... الان پستم و نخون بجاش فردا بخون که افعال نوشته ام درست از آب در بیادیا نه الان بخون حرفام ولی فکر کن که امشب شب یلداست نه فردا شب )

                                           *****************
فرداشب
باورت میشه؟ یک سال دیگه هم گذشت !!! بی اجازه و خودسر هم گذشت ... باورت میشه امشب ... شب یلداست؟ ! طولانی ترین و بلندترین شب سال (پارازیت ... اینجا رو ترجمه کردم برا اونایی که نمیدونند شب یلدا کی است ) پارسال برات دعا کردم زیباترین ... خاطره انگیزترین ... نی نای نای ترین و پر آجیل ترین شب یلدا رو داشته باشی . نمیدونم داشتی یا نه... نمیدونم یلدای گذشته بهت خوش گذشت یا شد اندازه ئ یه هلو و گیر کرد تو گلوت... ولی امسال فقط اینها رو برات دعا نمیکنم ... امسال میخوام دعا کنم : زیباترین شب یلدا رو داشته باشی...آمین. پر ستاره ترین شب یلدا رو داشته باشی... آمین. نی نای نای ترین شب یلدا  رو داشته باشی ... بازم آمین ... ولی بی خیالترین شب یلدا... راحت ترین شب یلدا ... سالمترین شب یلدا رو داشته باشی ...آمین. پارسال یادم رفت دعا کنم کنار عزیزانت هستی قدرشون و بدون و لحظه لحظه ئ کنار اونها بودن و تو ذهنت حک کن و بخاطر داشته باش. یادم رفت بگم وقتی قرص ماه کامل کامله از ته دل از خدا بخواه این لحظات زیبا رو برات زیاد ندونه و بازم تکرارشون کنه ( اگرم که پارسال بد ترین شب یادات بود بهش بگو : تو اصلا روت شد این شب یلدارو به من زهر کنی؟! نه خدایی روت شد؟! اگه امسال هم مث پارسال کنی از حالا گفته باشم آبروحیثیت هر چی خدای خوبه میبری ...یعنی خودت نبری من آبروت و میبرم )(پارازیت ... یه وقت بهت برنخوره بزنی ناکارم کنیا ... اینا این گردن من از مو باریکتر ... شوخلوخ تپریدم...ولی جون مدیرمون راست گفتما ) پارسال نگفتم ولی امسال میگم ... همه ئ نگفته های پارسال و گفته های امسال دعای خیر منند برای تو (فکر نکنیا ...همچین دعام میگیره که نگو ... همش هم بخاطر این لحن نرم انگیز... روح انگیز...عقش انگیز و ملاطفت انگیز یا آمیزمه که با خدا دارم ... به جون خودم نه مدیرمون)
راستی یه چیزی ... امشب میرم کنسرت عصار ...  دلت بشوژه !!!
الهی که دلت با هرچی که خودت دوست داری شاد بشه و حسابی خوش بگذرونی امشب...
 
              ***  شب یلدای خوبی داشته باشی  ***




این عکسه هم مثلا شب یلداست نه کریسمس !!!