HAPPY NEW YEAR

سال نو میلادی هم اومد ... اونقدر سریع اومد و گذشت که من تا اومدم بخودم بیام دیدم چند روزی از گذرش میگذره  و من هنوز به یک نفر هم تبریک نگفتم ... دوستام همه تبریک گفتند ... لینکای خوشگل خوشگل فرستادند و... ولی من هیچ کاری نکردم ...خوب تقصیر از من نیست ... به هر حال منم مشکلات خودم ودارم ... مثل 6 میلیارد آدم دیگه ... در هر صورت الان تبریکم و میگم ( ماهی و هر وقت از آب بگیری ...)
در ابتدای سال نومیلادی ... از خدامی خوام گره ئ مشکلات همه رو باز کنه ... به اونایی که مریض و بیمارند عیدونه ... سلامتی هدیه کنه ... دل غم دار ها رو شاد کنه ... خنده را از لبهای شاد دلان پاک نکنه ... تو این سال جدید هیچ کودکی وبی پدر  مادر و حامی نکنه ... خدایا نمیدونم داریم به کجا میریم ...سکان زندگی از دستمو در رفته ... دوباره بگیرش دست خودت و هدایتمون کن ...الهی ! مهر و محبت گذشته رو به دلهامون برگردون ... اگه خونه ها ...خیابونها ... همه جا سرد و تاریکه ... دیگه این دل کوچیکمون و سرد و تاریکش نکن ...  به جایی که بر نمیخوره ... یه ذره از اون  نور و گرمایی که تو وجودته بهمون بده که خیلی محتاجشیم ... یه نمور هم سر کیسه را شل کن و اونایی که فقیر و ندارند ... غنی و دارا کن...


                         سال خوب و پر برکتی داشته باشی