سلام ...

چقدر بلاگ اسکای و ناز و گوگولی مگولیش کردند ... یه آدم برفی خوشگل و دم و دستگاه و خلاصه اوووووووه الده همونچه خودش! حالا که همچینه ... منو جو گرفته میخوام کانال دو بنویسم ...
Longest is Mother's love ... Shortest is Other's love ...Sweetest is Lover's love But strongest is Friend 's love
 *******      
If you could die before me ... ask if you could bring a friend
Stone Temple
*******     
گفتند ستاره را نمیتوان چید , و آنان که باور کردند , برای چیدن ستاره حتی دستی دراز نکردند. اما , باور کن که من به سوی زیباترین و دورترین ستاره دست یازیدم و هرچند دستانم تهی ماند اما چشمانم لبریز ستاره شد ...
********      
مرگ از زندگی پرسید : آن چیست که باعث می شود تو شیرین و من تلخ جلوه کنم؟ زندگی لبخندی زد و گفت : دروغهایی که در من نهفته هست وحقیقتی که در تو وجود دارد ...
******* 
      دیروز که فریاد زدی دوستت دارم گفتم : نمیشنوم ... لطفا بلند تر!!!
فردا که به آرامی گفتی دیگر دوستت ندارم گفتم : هیس ... چرا داد میزنی ؟!!!
*******      
میدونی خیلی وقته میخوام یه چیزی بهت بگم اما روم نمیشه ..... نمیدونم چه جوری این جمله رو به زبون بیارم...... میدونی امروز شهامت پیدا کردم و میخوام بهت بگم ..... من ....... من ... من خیلی ... من ...... من خیلی ....... تورو ...... من خیلی تورو ...... من خیلی تربچه با پنیر دوست دارم تو چی ؟!
********       
هرکس چرایی برای زیستن داشته باشد ... با هر چگونگی خواهد ساخت !
*********     
یه روز دل نشست با خودش فکر کرد ... به خودش گفت سنگ میشم از این به بعد ! سنگ شد  رفت میون سنگها نشست . اما عاشق سنگها شد ....
پارازیت ... دله یا بازار مشترک بوده یا تقلبی هرچی بوده به صاحبش انداختند .... 
فکر کنم  دیگه لزومی نداشته باشه بگم حرفای بالا از خودم نبود ... اینهمه حرف از خودم نوشتم  چی شد؟هیچی !!! اینبار گفتم یه ذره از حرفای این و اون بنویسم بلکه شاید به درد کسی بخوره !!!