...

ازش پرسیدم چقدر دوستم داری؟ گفت : به اندازه ئ شکوفه های بهاری . و چه راست می گفت ...شکوفه های بهاری میهمان دو روز بودند ...
                                                        ****
زندگی زیباست نه به زیبایی حقیقت .
حقیقت تلخ است نه به تلخی جدایی.
جدایی سخت است نه به سختی تنهایی ...
                                            **************  
 پروردگارا ! به من آرامش ده تا بپذیرم آنچه را که نمیتوانم تغییر دهم .
دلیری ده تا تغییر دهم آنچه را که می توانم تغییر دهم.
بینش ده تا تفاوت این دو را بدانم.
مرا فهم ده تا متوقع نباشم دنیا و مردم آن مطابق میل من رفتار کنند...
                                                      ***
یک صندلی کنار رویاهایم از آن تو , بنشینی یا بروی .....
                                          **************
در زمانی که وفا قصه ئ برف به تابستان است
و صداقت گل نایابی
و در چشمان پاک شقایقها
عابر بی عاطفه ئ غم جاریست
به چه کس باید گفت
با تو انسانم و خوشبخت ترین ...
                                               ****
آسمان چیز عجیبیست ... نمیدانستم
عاشقی کار غریبیست ... نمیدانستم
زنده بودن به نفس نیست ... نمیفهمیدم
عشق کار همه کس نیست ... نمیفهمیدم
                                    ***************
روزگار خیلی تیره است
من یک دنیا رنگ سفید می خواهم و عمر نوح
تا تیرگی های روزگار را
سفید کنم ....
                                   *********
ختم کلام اینکه حتی یک کلمه از حرفای بالا هم از خودم نبود ...