...

خدا میدونه تا حالا چند بار مطلب نوشتم و خواستم بذارمش اینجا , ولی تا نشستم پشت کامپیوتر نفتی بهنام  و چشمم به متن بلند بالایی افتاد که قرار بود تایپش کنم , ذوقم کور می شد و دیگه حس و حالا اپدیت کردن نداشتم ... الانم قرار نبود این حرفها رو بگم یه  مطلب دیگه آماده کرده بودم که بنویسم ولی بازم حوصله ام نگرفت اونهمه مطلب بنویسم در نتیجه گفتم هرچه بادا باد ... فی البداهه تایپ میکنم ... (خدا خودش رحم کنه )
 تو هم شنیدی اخبار روز جهان با چند روز تاخیر به سمع و بصر ایرانیان همیشه در صحنه  میرسه؟(حالا کدوم صحنه اش و نمیدونم ولی بالاخره یه صحنه یی هست دیگه)من قبلا شنیده بودم ولی باور نمیکردم تا اینکه بالاخره بهم ثابت شد که نه بابا ... راست میگند ... تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها(پارازیت ... اوه مامانم اینا ) جریان از این قراراه که:
 یه ماه پیش یه ویروس عجیب غریب ِخل و چل پخش شده بود تو نت , یادته؟ فچ کنم اولین قربونیش کامپولوتل من ببخ بیچاره بود  یه روز نشسته بودم پشت PC داشتم برا خودم می گشتم تو نت که یهو کِــیسم گفت پالاخ !!!بعدشم تقی قطع شد  هرچی ریست کردم  , زدم تو سرش ... ویندوز بالا نیومد که نیومد ! همش پیغام میداد که CD اصلی ویندوز و بذارم و دوباره نصبش کنم ... منم که بیسواد ... همش تا اکابر بلتم ... بلــــــــــــــــت نبودم ویندوز نصب کنم , موندم لَنگ... ۴ روز بعدش اخبار اعلام کرد یه ویروس خیر ندیده پخش شده تو نت ! مواظب باشید ویروس نگیرید ..... به قول اویسی :  ای شیطون !!! من اگه تو رو نداشتم چی کار می کردم؟! گذاشت گذاشت کامپیوترم داغون که شد تازه اومده خبر میده !!! امان از دست اینا ... بابا شیر و مرغ و برنج و چی و چی و چی و احتکار میکنی چیزی بهت نمیگیم .... خبرای مهم و دیگه چرا احتکار میکنی؟ !
یه خبر دیگه ... دیروز نه ... پریزوز هم نه .. پس پریروز اینجانب بیست و شش ساله  شدم میدونم مهم نبود ولی بالاخره یه خبر بود دیگه....آآآآآآآآآآآآآآآآآآه....اینجوری نگام نکن ... خوب چیه مگه ... همش دو روز از داغی خبرم میگذره ... تازه خبر مهمی نبود که ... خبر برنامه پر کنی بود ... خبر نداشتم بگم اینو گفتم
بسه دیگه خسته شدم ... ظرفیتم همینقدر بود که نوشتم ...مینا هم بود ... مینا های قدیم ... بهار هم بود بهارهای قدیم ... جوون هم بود جوونهای قدیم ....
شاد باش و بخند و خوش بگذرون و ... تو اوج شادی از ته دلت دعا کن اونی که برعکس تو غمگینه ... دلش شاد بشه ....