...

ـBe quietttttttttttttttttttttttttt
صدای جیغ آزاده از اون یکی کلاس میاد ... بچه هاش بدتر از من دیوونه اش کردند ; اون پانیذ یه نفره برا دیوونه کردن یه آموزشگاه کافیه ! من نمیدونم چرا هرچی بچه ئ خنگ و اجغ وجغ و زلزله است ترم تابستون میاد کلاس
PANIZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
 
با این جیغی که آزی کشید , پانیذ فکر کنم دیگه یا سوسک شد یا موش
                                    
                                           ***************
دقت کردی شاعرای این دوره زمونه چقدر خشانت خونشون رفته بالا؟قبلنا کلی ناز و منت معشوق و میکشیدند و این حرفا ... ولی حالا :
کی گفته تو نباشی بدون تو میمیرم؟
گفته بودم عاشقم ... حالا حرفم و پش میگیرم (پارازیت ... تا چشتم در بیاد !!!)
قدیمیا اگه معشوق می رفت , شب تا صبح کلی گریه زاری و آه و فغان می کردند که توروخدا جون مرگ من برگرد ! ولی الان :
شبام و ازم گرفتی خوب من
یدفه گذاشتی رفتی و رفتی خوب من
اگه یک روزم به عمرم بمونه
گریه ات و در میارم ! تو تو
منو نشناختی ... نشناختی خوب من
اگه معشوق بهشون جفا میکرد و می رفت با یه یار دیگه میگفتند :
گرچه از خاطر  وحشی هوس روی تو رفت
وز دلش آرزوی قامت دلجوی تو رفت
حاش للله که وفای تو فراموش کند
سخن مصلحت آمیز کسان گوش کند
شعرای امروز میفرمایند :
رفتی و نوشتی از دوری من ملالی نیست؟
رفتی با یکی دیگه دوست شدی؟هیچ خیالی نیست
یه روزم نوبت من میشه واست نامه بدم
بگم با یکی دیگه ام ... جاتم اصلا خالی نیست
 واقعا که عاشقی هرکی به هر کی شد....
 یاللعجب !!!