سلام...

نرم نرمک تابستونم داره تموم میشه ...چند ساله تابستونا برام بسرعت برق و باد میگذرند امسال اما رکورد سرعت این چند ساله رو شکوند ... انقدر تند و سریع گذشت که هیچی ازش نفهمیدم  

                                                                                 *******************

تازگیا حس تکراری بودن بهم دست میده ... حس میکنم مث آب تو مرداب به مرور زمان بوی گندینگی میگیرم ... از خودم از کارام از زندگیم از اشتباهاتم داره حالم بهم میخوره ... حالم بهم میخوره !

                                                       **********************

  عروسی بهنام هم به خوبی و خوشی هفته پیش برگزار شد . خیلی جالبه یک ماه بدو بدو  و دوندگی و حرص و جوش خوردن فقط برا چند ساعت !هی این و بگو و اونو بگو فقط برا اینکه همه دور هم جمع بشوند و کله پاچه صاحب مجلس و بار بذارند یا پشت سر اینو اون غیبت کنند و حالا اگه دلشونم خواست یه مرحمتی هم بکنند و دو تا قر ریز ناقابل هم بدند ... اینهمه هول زدنای مامان خانم برا کم نیومدن غذا و میوه و شربت و شیرینی برا اینکه ۶ تا قابلمه بزرگ پر غذا و ۱۰ جعبه ئ بزرگ شیرینی تر و ۸ تا دبه شربت و ۱۰ تا جعبه میوه زیاد بیاد و شب عروسی ما هی دور خودمون بچرخیم و تو سر و کله مون بزنیم که حالا اینهمه چیز و کجا جا بدیم|تازه سه طبقه کیک هم هست که باید پاتختی بدیم مهمونا میل کنند !منکه عمرا عروسی خودم یه لشگر آدم و دعوت کنم و برا ۸-۷ ساعت مهمونی اینهمه دوندگی و خرج کنم ! هرچی به این مامان خانوم گفتم بابا اصل کاریها رو دعوت کن و بجاش بقیه پول و بده به خودشون که سرمایه ای داشته باشند اول زندگی ولی هر چی من گفتم مامان هم حرف خودش و زد : وا! مگه میشه مادر؟! من عروسی دختر دوست خانم کیک و خانم کیک  رفتم مگه میشه دعوتشون نکم؟ یا بچه های نوه ئ عموم و نگم؟حرفا میزنیها  ولی همچین بد هم نشد عروس داماد ۵ میلیون تومان

 وجه رایج مملکت پول و سکه گیرشون اومد  خدا بده برکت

                                                                                   ***************

حالا با اینهمه متن ترجمه نکرده چه خاکی تو سرم کنم؟

                                                                            ************************

اینجا اونجا رو گشتم ... پایین و بالا رو گشتم ... یکی مثل تورو پیدا نکردم ....حالا دارم پشیمون بر میگردم .(پارازیت ...برا وب بلاگم نوشتم اینو)

                                                                                      *********

با محمد تصمیم گرفتیم ماشین و زمینمون و بدیم و ادونه خونه اوچولو بخلیم

                                                                                          *****

بابا خسته شدم اینهمه گفتم بازم بگم؟َ