سلام

یه جوک لوس و بی مزه ئ قدیمی یادم افتاده میخوام بگم  

یه سوسکه میره جنگل و به هر حیونی میرسه با این لب و لوچه  میگه : من یه سوسک دهن گشادم اسم تو چیه؟ ... حیونا هم جوابشو میدند : من اسبم... من آهو هستم ...  تا اینکه میرسه به یه شیره ... بهش میگه : من یه سوسک دهن گشادم اسم تو چیه؟ شیره میگه : من یه شیرم که سوسکهای دهن گشاد و میخورم! ایندفعه سوسکه میگه : جدی میگی؟

اوه اوه او از بس یخ بود جوکش سردم شد ولی خوب کردم گفتم

                                                                    ************************************

تازگیها از کتابهای مهری رحمانی خوشم اومده ... قلمش یه جوری که آدم خوشش میاد .

                                                                                         **************

اینو میشناسی؟ کیه ؟======> نشناختیش؟ بابا منم دیگه ! الان چشم چپم بابا قوری (غوری؟) گرفته ریز ریز شده . پشت پلکمم ورم کرده یک دردی میکنه که نگو ولی کلی هلو خوشگل شدم برا خودم ... محمد هی منو این ریختی میبنه هی از زندگی نا امید میشه میگم چطوره اینطوری کنم خودمم و  آره اینجوری بهتره این محمد حیفونکی هم بسشه هرچی امید و انرژی گرفته !

                                                  *****************************************************

راستی میدونستی ما راحت ترین زندگی رو در تمام دنیا داریم و  هچ چسی مث ما اینگده خوشبخت نیست؟ هچ میدونستی ما اصلا آدم بیکار و بدون درآمد تو کل کشور نداریم و الحمدالله شکر خدا ما اصلا ۷۰٪ مردممون زیر خط صفر زندگی نمی کنند و در زندانهامون هیچ کسی نیست که بخاطر نداری و چک برگشتی و این حرفا اسیر باشه ... چه حرفا ! کی گفته جوونامون دارند زیر فشار زندگی پرس میشند؟ به قول طرف گلد چرد هرچس گفت !(غلط کرد هر کس گفت ) ... اون شاعر جنوبی آقا صالح سنگ بر هم  که دیروز خودش خودش و کشت از رو فقر و تنگدستی و نداری که خودش و نکشت ... نه بابا ... کی گفته؟ اون خوشی زیر دلش زده بود و اصولا چون آدم شوخی بوده هویجوری واسه خنده و شوخلوخ کشت خودش و ... ببینم تو اصلا جایی شنیدی ایران جای خراب و ویرون زیاد داره؟ نه خدایی شندی؟ تو اصلا شنیدی یه عالمه خونه و ساختمان به دلیل کهنگی و پوسیدگی چپه بشه رو سر ساکنینش؟حالا از همه ئ اینا موهوم تر ====> کی گفته مردم ما آدمند؟ها؟ کی گفته ؟ هر کی گفته خیلی آدم بی معلومات و بی شخصیتی بوده ! ما که آدم نیستیم بابا ! مردم لبنان و فلسطین آدمند ! اینجوریه ! خوب وقتی ما کشورمون ایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنهمه خوبه و گل و بلبل از سر و روش میریزه ... وقتی مردم اینهمه پول دارند که عزا گرفتند با اینهمه پول چی کار کنند خوب ای مسلمون ...ای که آدام ای مهربان ای تیر تپر چرا به لبنان کمک نکنیم؟ خوب ما باید هم پول بازسازی لبنان و بدیم تا چشممونم دربیاد میخواستیم شهاب ۳ ندهیم بهشون که اونا هی آقا شهاب و بکوفونند رو سر عزرائیل ... عزرائیل یا اسرائیل؟ اصلا هچی ...موهوم نیست ... دو تاییشون یه کار میکنند !والا ! بد میگم بگو بد میگی ... آدام باید خودش آدام باشه !

                                                                  ***********************************

قبلا پرسیدم ولی بازم میپرسم به نظر تو چی می شد اگه می شد؟ هاین؟ چی می شد اگه می شد ؟