.....

شب آجیل و شیرینی و نقل و نبات و برگه زردآلو و باسلق و انار و هندوانه و میوه های خومشزه و تخمه و بزم و شادی و رقص و پایکوبی و نی نای نای و دیدوبازدید و بوش بوس و کادوهای گشه گشه و کرسی و داستان و مادربزرگ و (پارازیت ... وای خدا نفسم بند اومد) خاله و دایی و عمه وعمو و همسایه ها; با مامانم اینا و آسمان پرستاره و شب مهتابی و کمی تا قسمتی ابری و گرفته و برفی و .... خلاصه شب یلدا داره میاد امسال از هر سال دیگه بیشتر به همه خوش می گذره و همه می تونند تا هر موقع از شب که دلشون بخواد بیدار بمونند و گل بگویند و گل بشنوند ... چون فرداش جمعه است و از قدیم ندیما گفته اند که فیتیله... جمعه تعطیه... امسال دلم می خواد حسابی خوش بگذرونم... خیلی بیشتر از سالهای پیشمی خوام تلافی سال دیگه رو که فرداش میشه شنبه و زیاد نمی شه تا دیر وقت بیدار موند و در بیارم و حسابی از خجالت خودم در بیام

                          ااااااااااااااااااا

آقا یه مجری لـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس بی مزه ی یخ که خیــــــــــــــــــــــلی سعی داره ادای بچه های امروزی و تهرونی و در بیاره (پارازیت... که اگه سر همه رو گول بماله عمراً بتونه سر من یکی و گول بماله با اون ته لهجه خفنش) با تیکه های لوسش سعی داره خودش و خوشمزه (پارازیت ... اییییییی) نشون بده... همچین اساسی گند زده به برنامه نیما رئیسی... از شنبه تا حالا رغبت نکردم برنامه پارازیت و گوش کنممامان من پارازیت خودم و می خوام

                              ااااااااااااااااااا

ندانی و ندانی که ندانی و نخواهی که بدانی که ندانی!!! (پارازیت ... پیدا کن پرتقال فروش را)

                            ااااااااااااااااااا

چو بینی که نابینا و چاه است      یهو هولش بده ... کلی ثواب است