....

امروز به هر کی گفتم سلام گفت : سلام, فهمیدی صدام و اعدام کردند؟! ... منم به هر کی اینو بهم گفت چپ چپ نگاه کردم! امروز هر روزنامه ای که باز می کردم... سر از هر سایتی که در می آوردم نوشته بود صدام اعدام شد !  منم تا تونستم هی به روزنامه و عکس صدام چشم غره رفتم ! از همه جالبتر هر چی آف لاین هم گرفتم خبر از مرگ صدام می داد چه دعاهایی برا سرنگونی تموم دیکتاتورای عالم کرده بودن و دلاشون صابون و کف مالی کرده بودند برا سرنگونی و بلکه اعدام دیکتورای ..... من نمیدونی آخه ای جوان تو چرا ؟ تو که هی فرت و فرت روزنامه میخونی و حرفای گلمبه سلمبه می زنی ... تو چرا؟ هاین؟ تو چرا؟ بابا این صدام اگه قرار بود به این زرتی پرتی بگیرنش و اعدامش کنن که دیگه صدام نبود ... خودش که سهله همه ی خونوادش برا خودشون چندتا بدل و فدایی داشتند... این گوریل پشمالویی هم که همه جا به جای صدام به خورد ملت می دادند یکی از همون فداییا بود ... تا قبل از دستگیری این بابا کی صدام و با یه من ریش  و پشم و پیله دیده بود؟ هاین؟ حالا میگیم چون فراری بوده و چه می دونم تو جنگلا روزگار می گذرونده ریشش اینهمه زیاد شده بوده ...خوب پس چرا بعدش آقا رو مث روز اولش نکردند؟ چرا تا آخرین لحظه اون مارک دیانت و حذف نکرد ؟ هاین؟ چرا؟ چشمای صدام پف داشت ... به نظر تو چرا چشمای این عمو جغد شاخ دار اینهمه ورقلمبیده بود؟ چرا؟ اگه همه ی ۶میلیارد که نه اگه خودم و ازش کم کنم میشه پنج میلیارد و نهصد و نودونه میلیون نفر افراد روی زمین جمع بشوند بگند این صدام بود من باور نمیکنم !!! عمــــــــــــــــــری باور کنم!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اینا رو طبق معمول الهام برام فرستاده :

اگه دوست داری عمیق ترین, طولانی ترین و محکم ترین بوس دنیا رو تجربه کنی بیا پیش خودم تا لباتو بذارم رو لوله جارو برقی

شیشه دل را شکستن احتیاجش سنگ نیست

این دل با نگاهی سرد , پر پر می شود

 سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

من از چشمان خود آموختم رسم محبت را         که هر عضوی به درد آید به جایش دیده می گرید

                                ىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

زمان به من آموخت که:

دست دادن معنی رفاقت نیست, بوسیدن قول ماندن نیست, و عشق ورزیدن ضمانت تنها شدن نیست !

بببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب

سلام! آف لاینهام پرید ! اگه کار مهمی داشتی دوباره آف بده پلیز !!!

 گگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ

بوسه بر عکست زنم, ترسم که قابش بشکند

قاب عکس توست اما, شیشه عمر من است

بوسه بر مویت زنم, ترسم که تارش بشکند

تار موی توست اما, ریشه عمر من است (پارازیت ... حالا تو که اینهمه می ترسی مگه مجبوری بوسش کنی؟!)

 للللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل

اینو بهار فرستاده برام:

چقدر عجیبه که تا مریض نشی کسی برات گل نمیاره !!! تا گریه نکنی کسی نوازشت نمی کنه!!!تا فریاد نکشی کسی به طرفت بر نمی گرده !!! تا قصد رفتن نکنی کسی به دیدنت نمیاد !!! و تا وقتی نمیری کسی تو رو نمی بخشه !!!!!!!!!!!!!

اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ای کاش کودک بودم, تا بزرگترین شیطنت زندگیم نقاشی رئی دیوار بود...ای کاش کودک بودم, تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ... ای کاش کودک بودم, تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه مادر, همه چیز را فراموش می کردم ......

بببببببببببببببببببببببببببببببببب

زندگی کتابیست پر ماجرا ....هیچگاه آنرا به خاطر یکورقش دور مینداز !!!!

ىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

عیدت مبارک @@@@@@@@@@@@@@@@@@