مردک جلف پر رو !!!

آبدارچی طبقه سوممون که یک فروند آقای ۶۰-۵۷  ساله ی سیبیلو دماغ گنده است... برای بار دوم دوماد شدند و در کمال پررویی یک سال پس از مرگ همسرشون دوباره مزدوج که شدند هچ یک فروند دختر خانم ۳۲ ساله ی ترگل ورگل از ولایتشون که گرفتند بازم هچ ...یه تا جشن مزدوجی مفصلم که گرفتند اونم هچ ... امروز کل سازمان و شیرینی داد !!! دیگه نمیتونم تحمل کنم : جیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــغ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  منکه هر کار کردم نتونستم شیرینیش و بخورم ... من اصلا مخالف ازدواج مجدد نیستم مخصوصا برا آقایون و خانومهایی که تو سن بالا تنها میشند ولی آخه این آقاهه خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییی پر رو ست ! تو آسانسور برگشته به یکی از خانوما گفته میخوام برای زنم چشن بگیرم آخه نکه دختره (پارازیت ... شیطونه میگه یکی همچین بزنم تو فرق سرش که عشق و عاشقی یادش بره ... مردک نخود مغز خودخواه!!! معلوم نیست کدوم ده کوره یی رفته  که دختر بد بخت بیچاره رو دادند به  این تحفه خان .... آخه زنت تو سرت بخوره ... واسه چی همه جا جار میزنی که آی ایا الناس همه بدونید من دختر گرفتم !!! آخه وقاحت تا چه حد ؟ خجالتم خوب چیزی !!! ) آدم یاد فیلمای صمد میفته (پارازیت ... صمد آقا) که هر کار میکرد داد میزد ... این آقاهه هم همش داد  میزنه : آی زن میگرم آی زن میگیرررررررررررررررررررررم ! (پارازیت .... ایــــــــــــــــــــــــــــش ... بدم میاد !)

***

فعلاْ همینو دارم بگم ... اگه اتفاق دیگه یی هم افتاد باز میام داد و قال راه میندازم !