... Happy

خانومونا و آقایونا Ladies & Gentlemen ... بر و بچس عاشق پیشه و عشقولانه، روزتون مبارک (پارازیت ... البته امروز روز عشقولانه ی خارجکیه، ایرونیش و بخوای باهاس تا 29 بهمن دندون رو لیورت بذاری و صبر کنی! )  شرمننه، دیگه از این بیشتر تبریکم نمیاد !

 راستی یه چیز جالب یادم اومد... می دونستی روز ولنتاین اصلاً به هم کادو نمیدن؟ (پارازیت... دروغ نگو! از کجا میدونستی؟ من خودم همین دیروز فهمیدم! ) خلاصه کادو نمیدن ولی به جاش برا اونایی که دوست دارند (پارازیت... البته از نظر اقتصادی برات صرف نمیکنه بیشتر از یه نفر و دوست داشته باشی) گل+ شکلات+ ادونه عروسک خوشگل می فرستند ولی اسمشون و نمی نویسند که طرف نفهمه اینهمه چیای خوشگل و کی فرستاده!  (پارازیت ... آقایونایی که انواع و اقسام دوست دخملا رو دارن احتمالاً کلکشون کنده میشه با این روش ... چون نمیدونن کدوم یکی از دوستاشون براشون گل و شکلات و عروسک  فرستاده اونوقت من دلم آی خنک میشه ... آی خنک میشه !)

***

پنجشنبه ی پیش 3تا سی دی MP3  از آهنگای قدیمی گرفتم .... ستار، شهره، مهستی، حمیرا، لیلا، ویگن، نوش آفرین، کیوان... انقده ذوق کردم که نگو ... آهنگ ای سپیدا ای سیاها، زندگی مال شماها، منکه تو دنیا غربیم، خوشبحال آشناها ی ستار و یادت میاد؟ من 7 سالم بود که این آهنگ و خوند... یا آهنگ میام و میام از راه دور ، میشم و میشم سنگ صبور، میگم و میگم عاشقتم، دیوونتم دریای نور ... یا آهنگ منم اون عاشق ساده ، که به عشق تو اسیره، تو بری و تنهاش بذاری ، از غم و غصه میمیره ی لیلا، اینجا من 13-14 سالم بود... یا آهنگ  تو آسمون عشقم یکی داره پیدا میشه، یواش یواش نگاهش با چشمم آشنا میشه ، وقتی میاد کنارم ، دست و دلم میلرزه، راز دلم تو سینه، نگفته حاشا میشه ..... یا آهنگ یه بار سلامت میکنم، دلم و به نامت میکنم، از اینهمه خاطرخواهات ، میگرم و رامت میکنم  شهره ، 7- 8 ساله بودم گمانم... یا همّ ی این آهنگ قدیمی خوشگلا که سگشون می ارزه به این آهنگای پوچ و تو خالی و بی احساس امروزی.... از صبح تا شب نشستم 80 تا آهنگ گلچین کردم.... 3 تا سی دی برا مامانم رایتیدم 2 تا برا محمد ، یکی برا شوهر عمه ام، 4 تا هم برا همکارام (پارازیت ... مال همکارام و امروز بهشون دادم)، مامانم انقذه ذوق کرد که نگو ... خلاصه تا تونستم برا هر کی که میدونم این آهنگا رو دوست داره , رایتیدم !

 

***

فکر یه مسافرت توریستی خارجکی، بدجور رو نروم داره بندری می‌رقصه ولی محمد میگه برا عید نمیشه میگه پولامون و باید جمع کنیم برا تابستون که عروسیمونه ... ولی من به قول بهزاد نُخام (نمیخوام)، من عید میخوام برم که هوا خنک و ملسه... تابستون همه جا گرم و نفسگیره  مامان ...

***

 

 قلب پروانه یی ها ... روزتون مبارک

 

                                                          

خوشا عشق‌ خوش آغاز خوش انجام

همه ناکامی اما اصل هر کام

خوشا عشق و خوشا عهد خوش عشق

خوشا آغاز سوز آتش عشق

اگرچه آتش است و آتش افروز

مبادا کم که خوش سوزیست این سوز

چه خوش عهدیست عهد عشقبازی

خصوصاْ اول این جان گدازی

هر آن شادی که بود اندر زمانه

نهادند از کرانه در میانه

چو یک جا جمع شد آن شادی عام

شدش آغاز عشق و عاشقی نام

                                                                          وحشی بافقی

                                                                  

 

                                                             ***

دریادلان بهانه ی ساحل گرفته اند

دیوانگان قیافه ی عاقل گرفته اند

تکرار دلپذیر سرود همیشه را

با خش خش زوال معادل گرفته اند
کشتیم عاقبت دل نا اهل خویش را

ما را به جرم جانی و قاتل گرفته اند

یک عده تا قلمرو فریاد می روند

یک عده آه،درد مفاصل گرفته اند
دیگر نمی شود به اجابت امید بست
درهای باز معجزه را گل گرفته اند!

                                                             

 

                                                                         نمی دونم شاعرش کیه