سلام

عجب هفته ی پر مشغله ای بود خدایی ... بنا به گفته ی بارون جون  این هفته یی که گذشت برا همه اینطور بوده چون  از ۱۴ اسفند به این طرف هیچکی هنوز آپ نکرده ... به جز خودم که الان دارم می آپم

ببینم جریان این فیلم   ۳۰۰  چیه که برادران وارنر ساختند ؟ میگن توش ایرانیا رو حتی از مغولا هم وحشی تر نشون دادن آره؟ راست میگن؟ کسی این فیلم و دیده یا نه؟

دلم برا ملاقلی پور هم سوخت ... بیچاره سنی نداشت که مرد (پارازیت ... تازه لیسانس هم داشت !)

این جملات و درباره ی زنان ... من نگفتم به خدا یه نفرای دیگه گفتن که اسمشونو هم میگم :

زن بدون مرد مثل یک ماهی بدون دوچرخه است! "گلوریا استاینم "

پرسش : وقتی شوهرت با عصبانیت از خانه بیرون می رود چه کار می کنی ؟
پاسخ : در را پشت سرش می بندم !
                                                                
آنجلا مارتین

شما خیلی مردهای باهوش را می شناسید که با زنهای کودن ازدواج کرده اند ، ولی هرگز زن باهوشی را پیدا نمی کنید که با مرد کودنی ازدواج کرده باشد !
"
اریکا جانگ "

زن بودن کار شاقی است ... چون مستلزم سروکله زدن با مردهاست

 به من چه؟ گفتم که اینا رو من نگفتم ... پارازیت ... ولی حرف دلم بود اساسی

فیلم  اخراجی های ده نمکی اکران شده ... ولی از بس بدوبیراه شنیدم از این فیلم و کلا فیلم های جشنواره .... تا سال دیگه همین موقع در اعتصاب به سر خواهم برد و هچ فیلمی و نخواهم دیددد

چند روز پیش تو ماشین نشسته بودم و منتظر مامانم بودم که از داروخونه بیاد... شیشه های ماشین بالا بود در ماشین هم از داخل قفل کرده بودم... بعد از تقریبا ده دقیقه که از رفتن مامانم گذشت ... یه پسر ۱۳-۱۴  ساله ی ژولی پولی و خیلی هپلی اومد دم ماشین و هی زد به شیشه ... هر چی روم و گرفتم اونور که بره نرفت که نرفت ... روزنامه رو گرفتم جلو صورتم بازم نرفت ... آخرش گفتم بابا چی میخوای؟ ملتمسانه گفت : یه فال بخررگفتم چنده؟ گفت ۱۰۰ تومن و منم صدتومن دادم و یه دونه فال گرفتم! باورم نمی شد... ۱۰۰ تومن و گرفت و رفت که رفت.... حالم از خودم بهم خورد ... واقعا چرا اینجوریه؟ پارازیت ... خوب البته همش تقصیر من نیست ... بعضیاشون انقدر سریش و پر رو هستند و آدم و خ... حساب می کنند که حرص آدم و در میارن... خوب اون موقع هم فکر می کردم این پسره هم همونجوریه ... ولی وقتی دیدم با یه ۱۰۰ تومنی ناقابل زپرتی راضی شد ... یه حالی پیدا کردم که نگو ...حالا آقایون برن کلاهشون و بالاتر بذارن !۷۰ میلیون دارند میزنن تو سر و کله ی خودشون برا یه قرون دوزار اونوقت اینا می رن ببینند آیا مژه ای چیزی رفته تو چشم فلسطینی ها یا نه...پس اینهمه گشنه و ندار داخلی چی میشه؟ شنیدم مستر پریزیدنت فرمودند قیمت مسکن و صفر میکنند ... آره جون عمه خانمشون صفر می کنن... منظور از صفر اینه که اگه تا حالا یه سوراخ موش و می شد خرید از این به بعد همونم نمیشه گرفت ... فقط خدا خودش آخر عاقبتمون و بخیر کنه

این اس ام اس آرامش بخش و صبح سارا برام فرستاد:

آنگاه که دوست داری همواره کسی به یادت باشد...به یاد من باش که من همیشه به یاد توام! از طرف بهترین دوستدار تو "خدا"سوره ی بقره آیه ی ۱۵۲

خوب فعلا تا همین جا بسه ... تا بعد... هر چی اوندفعه گفتم باش ایندفعه هم تاکید میکنم بازم همونجوری باش