دایناسور !

اگه بهت بگم چند وقت پیش تو اوشان بقایای جسد یه دایناسور و پیدا کردند، چی می گی؟ اگه بگم خودم با چشای خودم دیدم فیلمش و، چی می گی؟ اگه بگم هیچم دروغ نیست و اونی که من دیدم مجسمه نبوده چون دوست بهنام که اهل فشمه، خودش فیلم برداری کرده این صحنه رو چی؟! خیلی بدی … خودت برو بابا!

دیشب بهنام فیلم اسکلت یه دایناسور و آورد خونه و گفت و این فیلم و مرتضی تو اوشون گرفته؛ مجسم کن اسکلت بدن دایناسور در اندازه ی یک کانگورو، افتاده بود رو زمین، سرو پاهاش هنوز گوشت و پوست بهش بود، در نقاط مختلف بدنش هم تیکه های گوشت به چشم می خورد، چشماش هم سر جاشون بود یعنی میشه گفت سرش کاملا سالم بود!!! مرتضی می گفت از وزارت اطلاعات اومدند و جسد حیوون و با هر کسی که اول پیدا کرده بوده این جسد و با خودشون بردند. چیزی که نمی فهمم اینه که چرا خبر به این مهمیه و اعلام نمی کنند؟! البته بگم ها، همونجور که گفتم دایناسوره خیلی کوچیک بود؛ آخه وقتی اسم دایناسور میاد، آدم یاد یه موجود عظیم الجثه می افته ولی این دایناسوره آبرو هر چی دایناسوره برده از بس کوچیک بود (پارازیت … شایدم بچه دایناسور بوده نمی دونم) هرچند، مهم بودنشه نه بزرگی و کوچیکیش از اون مهمتر اینه که این حیوون قوی و گوشتخواره. فکرش و بکن مردم چقدر به اوشان، فشم، آهار، کلوگان و دهاتهای دیگه تو همون نواحی، می روند. خیلیا برا تفریح و کوهنوردی و خیلیا هم که اصلا اونجا زندگی می کنند؛ حالا اگه واقعا همچنین موجودی اونجا وجود داشته باشه، پس دیگه باید قید پیدا کردن هر گم شده ای و تو اون حول و حش، زد؛ چرا؟ چومکه احتمالا بدبختها یه لقمه ی چپ جناب هیولا شدند! البته اینی که من دیدم جنازه اش بود ولی بالام جان این گوشت و اسکلت متعلق به چند هزار سال پیش نبود، فوق فوقش مال یک ماه پیش بوده، آخه از چند هزار سال پیش تا الان که گوشت (تازه اونم قرمز قرمز) و پوست و چشم به تن اسکلت سالم نمی مونه! تازه اینی هم که الان اسکلتش مونده حتما برا اینه که گوشت تنش و سگا و گرگ مرگا خوردن...احتمال اینکه یهو تالاپی از آسمون افتاده باشه پایین هم که کاملا منتفیه پس حتما این موجود یه پدر و مادری داشته که بوجودش آوردند، تازه این خودشم مسلما آخریش نیست، ولی پس آخه بقیه شون کجان؟ کجا زندگی می کنند؟ چرا تا حالا کسی از نزدیک ندیدتشون؟ (پارازیت … خوب حتما دیدن ولی بعد از دیدن خورده شدند، اونم بطرز فجیعی!) چی؟! خییلیلیلیلیل بدجنسی! خودت خالی می بندی! بخدا خودم دیدم! نمیدونم میشه یا نه ولی اگه تونستم عکسش و میذارم اینجا … اصلا باهات قهلم! قهل قهل قهل!!!

 

                                                         ********* 

گفته های علی لاریجانی، مترجمین سازمان ملل و خوانندگان نشریات اروپایی را دچار سرگیجه مفرط تاریخی کرد.

 

علی لاریجانی: " با نشان دادن « لولو» ی شورای امنیت، مردم ایران رو به قبله نمی شوند ".

 

ترجمه نیوزویک:

علی لاریجانی گفته است که اگر شورای امنیت مثل موجوداتی که بچه ها را می ترسانند ظاهر شود، مردم ایران به سوی قبله مسلمانان جهان دراز نمی کشند.

 

ترجمه نشریه اسپانیایی ال پائیس:

علی لاریجانی گفت که اگر شورای امنیت چیز ترسناکی را هم به ایرانیان نشان دهد، باز هم مردم ایران به سوی عربستان سعودی نمی خوابند.

 

 

ترجمه نشریه فرانسوی اومانیته:

علی لاریجانی گفت که دراز کشیدن ایرانیان به سوی مرکز اعتقادات مسلمانان بستگی به این دارد که آنها از موجودات افسانه ای بترسند، این یک داستان ایرانی است.

 

                                                   ************

از الان تا اواسط اردیبهشت ضربان قلبم تندتر و تندتر میشه... از الان تا اواسط اردیبهشت هی ذوق میکنم و ذوق می کنم .... از لان تا اواسط اردیبهشت هی باید جلوی خرجای اضافی و بگیرم ... از الان تا اوسط اردیبهشت باید رو مغز محمد انقدر بندری بزنم که بلکه مجبورش کنم یه روز اون وسط مساطا قید کار و بزنه و باهام بیاد نمایشگاه ... از الان تا اواسط اردیبهشت هی نقشه می کشم و نقشه می کشم ... از الان تا اواسط اردیبهشت باید به سایت همه انتشاراتی های محبوبم سر بزنم و کتابام و از الان انتخاب کنم ... از الان تا اواسط اردیبهشت اوههههه چقدر کار باید بکنم !!! (پارازیت ... تازه امسال بهمون بن کتاب هم می دهند ... نتیجه اخلاقی اینکه ۵۰ هزارتومن به نفعم شد) فکر نکنیا ... هنوز باهات قهلم