آقا هی از قدیم الایام گفتند بار کج به منزل نمیرسه هی من باور نمی کردم هی گفتند هی من باور نکردم... انقدر باور نکردم تا اینجوری شد جریان از این قراره که هرچی من دنبال این ّآیکونهای اضافی وب بلاگ گشتم چیزی پیدا نکردم.... امتحانی تو چند تا بلاگ دیگه ثبت نام کردم ولی این شکلکا اونجا هم نبود ولی تو وب بلاگای دیگه میدیدم که هستند آخه اگه نیست پس چرا اینا دارند؟ اگه هست پس چرا هیچ کجا نیست؟ خوب اگه یادت باشه من همیشه از کمبود آیکون بلاگ اسکای می نالیدم ... آخرش گفتم چی کار کنم چی کار نکنم که بالاخره یافتمامتحانی یکی از شکلکها رو کپی کردم و گذاشتم تو قسمت یادداشت و دیدم شکلکه اومد بعدش رفتم بقیه شکلکها رو هم کپی کردم و شد اونهمه که دیدی بعدش اون یادداشت و گذاشتم تو قسمت چرکنویس بمونه  یعنی قرار بود که بره به قسمت چرکنویس!  بعد از اونجاییکه مقادیر بسیار زیادی چلمنگ و دست و پا چلفتی و حواس پرت و خنگ تشریف دارم... به جای اینکه پست و بفرستم قسمت چرکنویس ... انتشارش دادم و اونی شد که دیروز دیدیدبعدش الان اومدم هویجوری سر بزنم به بلاگم دیدم علی سه تا خط برام نوشته : اوووووووووووووووووووووووووووو چقدر بلاگ اسکای شکلک داره!!!!!!!!!!!!!!  من: بعدش دیدم آقای he یه چیزی برام نوشتند اینجوری أإآأآأیئأُئإیؤإیْإْإإَُةآأةآُةَ ! و بعد توضیح دادند که: معنی اینی که گذاشتی به روسی میشه این (پارازیت... همونی که اون بالا نوشتم)  بازم من: چی میگند؟ مگه چی نوشته بودم؟  بعدش چشمت روز بد نبیه ...اومدم و دسته گلی و که به آب داده بودم رویت فرمودیدم====>جیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــغ

نتیجه اخلاقی اینکه: خوب کاری کردم ....بازم میکنم! وقتی از راه راست نمیشه به اون شکلکها رسید آدم مجبور میون بر بزنه دیگه

دوم اینکه یکی میگفت اونایی که تو پرشین بلاگ خونه دارند اگه آخر آدرسشون به جای comبزنند ir  می تونند وب بلاگشون و ببینند ... حالا اینکه آیا به جز دیدن می تونند پستی چیزی هم داشته باشند یا نه... اینو دیگه نمی دونم....